Yondaime | 13:02:00

Golden Boy Tanıtım


Evet yeni bir anime/manga tanıtımıyla karşınızdayım.

Bu sefer sizleri biraz eski bir yapım olan bir anime'ye götürmek istiyorum. Çoğusunun ilgi alanıdır 2000 ve öncesi animeler(tabi bu başka bir konu), bu animede 1995 yapımı anime.

Eski animelerin ortak özelliklerinden biri olan komedi bu anime'ye de işlemiş durumda. Bir anime sitesinin ''günün anime önerisi'' nde rastladım ve hemen listeme alıp izleyip bitirdim :D Hangi anime diyecekseniz; Golden Boy !

Teknik açıdan; 1995 yapımı bu anime komedi, ecchi ve macera türlerini içinde barındırıyor. 6 serilik bu animede ilk 5 bölümün birbirinden alakasız olduğunu düşünsenizde 6.bölüm yani finalde tüm hepsini bağlayan süper bir bölüm çıkarmışlar.

Her ne kadar tanıtımı;
''
Kintarou Oe, hiç göstermese de aslında dahi bir gençtir ve üniversitede bütün derslerini vermiş olmasına rağmen mezun olmadan okulu bırakmıştır. Gezgin bir öğrenci olmaya karar verir ve bisikletine atlayıp hayat, dünya ve kadınlar hakkında öğrenebileceği her şeyi öğrenmek için yollara düşer. Her işi yapmaya razıdır ve aslında yapabilir de. Yolculuğu onu birçok farklı işle ve farklı kadınlarla karşılaştıracak ve hepsi bu canını dişine takarak çalışan genci sevecektir; tabii Kintarou yine pembe bisikletinin üstünde kaçmamışsada...
''
bu şekilde olsada onun not defterini eklemeden ve yaptığı sapıklıklarıda not etmeden geçemeyeceğim :D

Anime'ye puanım 8.1 . Birkaç bölüm daha görmek isterdim bu animede doğrusu :D

Mangasını okumak isteyen olursa da buradan ulaşabilir.

Saygılarımla...
Yondaime

Sin comentarios

No hay comentarios. ¡Sé el primero!

Blogger tarafından desteklenmektedir.